Zdravje

Hujšanje

Prekomerna teža je pogost problem, ki se pojavi pri odraslih in v zadnjem času v Slovenji in drugod tudi pri mladostnikih in otrocih. Odvečni kilogrami se lahko naberejo hitro, težava pa nastopi, ko se je treba teh odvečnih kilogramov znebiti. Na žalost ne obstajajo bljižnice in čarobne diete. Vsak posameznik se mora zavedati, da če želiš shujšati, moraš porabiti več kalorij kot si jih zaužil. Največkrat je za to vzrok hrana in naša lenoba. Če želimo shujšati moramo spremeniti prehrano in se več gibati.

hujšanjeČe želimo naše telo in zdravje spremeniti in se tako počutiti bolje, se moramo sami potruditi in nehati iskati izgovore. Zadati si je treba nek cilj in postopoma začeti to tudi uresničevati. Prvo pravilo pri hujšanju je, da se ne stradamo, saj s tem ne naredimo nič. Obroki morajo biti redni, najpomembnejši pa je zajtrk. Namesto sokov, ki imajo v sebi tono sladkorja, pijte veliko navadne vode. Narediti si moramo primerno količino zdrave in hranilne hrane. Najlažje je, da si obroke razdelimo na manjše dele in jemo čez ves dan. Tudi spanec je zelo pomemben, saj se med spanjem izločajo hormoni, ki pomagajo uravnavati telesno težo.

Da izgubimo odvečne kilograme se moramo začeti tudi gibati. Tek je lahko na začetku za tiste, ki se niso dosti gibali zelo težko. V takem primeru je sprehod na začetku čisto dovolj. Ne potrebujete zapravljati denar za fitnes, saj lahko vaje delate tudi doma in s prijatelji. Jesti moramo veliko sadja in zelenjave. Borovnice, maline in ribez vsebujejo veliko vitamina C in s tem posledično spodbudijo izgorevanje maščob. Tako sadje lahko tudi zamrznemo in ga uporabimo v hladnejših dneh. Če radi jeste čokolado, ni nič narobe, vendar mlečno čokolado rajši nadomestite s temno čokolado, ki vsebuje najmanj 70 % kakava. Kivi je eden izmed sadežev, ki spodbuja hormone za izločanje vitkosti. Rajši se izogibajte že pripravljenim jedem, saj lahko vsebujejo veliko maščob in sladkorjev. Tak način prehranjevanja in telesna vadba bosta izboljšali vaše zdravje in samopodobo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja