V dobi interneta ta zelo vpliva na poslovanje vsakega podjetja, za pridobivanje strank pa je še najbolj pomemben položaj tega v Googlu oziroma rezultatih iskanja v spletnih iskalnikih. Vprašanje, ki si ga marsikdo zastavlja, je zato, kako optimizirati spletno stran? S tem si namreč tisti položaj izboljšate in si tako ogromno povišate dobiček. Optimizacija spletnih strani je zahtevno delno, ki je stalno potrebno. Tudi če oziroma ko pridete na prvo mesto, brez nadaljnje optimizacije zagotovo ne boste tam ostali dolgo, ker isto dela tudi vaša konkurenca, da vas prehiti.
Položaj spletne strani vašega podjetja na Googlu vpliva na število strank več, kot si najbrž mislite. Večina ljudi namreč klikne na prvi rezultat oziroma enega izmed prvih pet. Za to so javno znane statistike, ki jasno pokažejo navade ljudi. Kar pa ni javno, je Googlov algoritem za uvrščanje, zato je optimizacija spletnih strani tudi tako zahtevna. Podjetja, ki se s tem ukvarjajo, so morala večino stvari ugotoviti sama s preizkušanjem, tudi ker njihova konkurenca ne bo kar delila znanja naprej.
Nepravilna optimizacija spletnih strani ni lahko samo neučinkovita, temveč stvari tudi hitro poslabša, ker ima Googlov algoritem v bistvu tudi kazni, ki vam položaj lahko drastično znižajo. Optimizacije zato ne gre zaupati komurkoli, brez izkušenj pa je ne poskušajte narediti niti sami. Že za kakršnekoli spremembe na svoji spletni strani se najprej posvetujte s tistim, ki ste mu zaupali s to.
Sicer je malo odvisno od storitev vašega podjetja, vendar je optimizacija spletnih strani skoraj gotovo obvezna za dobro poslovanje. Če delate v starejšem podjetju, se najbrž že zavedate, kako težko je pridobiti dovolj strank brez Googla. Tisti, ki pa imate novo podjetje ali ga še ustanavljate, morate z optimizacijo začeti kar takoj. Optimizacija spletnih strani je danes storitev že mnogih podjetij, zato je izbira lahko težka. Eno podjetij, ki jim lahko zaupate s tem, je Bsmart na zgornji povezavi.